بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آقای ادینهو مچکریم!

http://upload7.ir/imgs/2014-02/67094833799771636456.jpg

آقای ادینهو مچکریم که اجازه دادی پرویز مظلومی در خانه بابت پیروزی مس برابر استقلال خوشحالی کند و خوشحالیش را بعضی ازطرفداران مثلا استقلالی بابت پیروزی بر تیم محبوبشان نبینند!
آقای ادینهو مچکریم که نشان دادی تساوی در کرمان بدون مجید صالح اتفاقی بوده ولی در تهران با وجود حضور وی به عنوان دستیار قلعه نویی منصفانه این تیم را شکست دادید!
آقای ادینهو مچکریم که اجازه ندادید همانند بازی با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی فصل قبل کار به ضربات پنالتی بکشد و بازیکنی چون فرهاد مجیدی از زدن پنالتی طفره برود و سید مهدی خودش یه تنه پنالتی بگیرد و خودش هم پنالتی خراب کند!
آقای ادینهو مچکریم که اجازه ندادی بازی به وقتهای اضافی و بعد ضربات پنالتی بکشد تا استقلال نیازی به زدن ضربه پنالتی توسط جواد نکونام پیدا کند!
آقای ادینهو مچکریم که نشان دادی استقلال چگونه به امثال فرهاد مجیدی پژمان منتظری، جواد نکونام و ... در چنین ایامی نیاز داشته و با وجود هر کدام از آنها کادرفنی دیگر نیازی به جابجایی این همه بازیکن را نداشتند!
آقای ادینهو مچکریم که به هواداران استقلال نشان دادی که باید دست از غرور کاذب و کری خواندن های بیجا بردارند و قهرمانی زود هنگام را ملکه ذهن بازیکنانشان نکنند!
آقای ادینهو مچکریم که تیر خلاصت باعث شدفشار و هجمه ای که این روزها بر علیه استقلال و امیر قلعه نویی بوجود آمده تا حدودی کم شود و جایش را به چند پوزخنده و جملات تمسخر گونه بعضی ها بدهد!
آقای ادینهو مچکریم که ضعف های تیممان را به کادرفنی و هواداران استقلال یادآوری کردید و با زبان بی زبانی گفتید اگر خسرو حیدری در طول این فصل برایمان بازیکن نشد و فکر وذکرش فقط تیم ملی و بازی جام جهانی نبود،اگر هاشم بیگ زاده بعد از هر مصدومیتش چند بازی طول نمی کشید تا همانی شود که باید باشد،......
اگر محمد قاضی بیشتر تمرکزش را برای نحوه شادی پس از گل بعد از پدر شدن دوباره اش نمیگذاشت،اگر مجید غلام نژاد به جای خطا کردنها و اخطارهای زیادش به فوتبال بازی کردن می پرداخت،اگر ساموئل در تعریف و تمجیدهای که از وی شده بود غرق نمی شد و فوتبال معمولیش را انجام می داد،اگر تیموریان از فکر قطر و رد قرارداد میلیاردیش بیرون می آمد و آندوی همیشگی می شد،اگر سید مهدی رحمتی که با اضافه شدن یک سال بر عمرش به اندازه همان یکسال با تجربه تر و پر روحیه تر بازی می کرد،اگر امیر حسین و حنیف بیشتر از قبل یا همانند بازی های قبل تلاش و تمرکز داشتند و ....
خلاصه اگر کادرفنی بجای دادن دستمزد بازیهای خوب برهانی کمتر وی را نیمکت نشین می کردند،الان فینالیست استقلال شده بود و هواداران استقلال مغرورتر از گذشته !
آقای ادینهو مچکریم که اجازه ندادی استقلالی ها این نمایش ضعیف و سردشان را در برابر تیمی در فینال به اجرا بگذارند که نزد هوادارانشان از محبوبیت مقبولی برخوردار نمی باشد!
خلاصه آقای ادینهو از شما که اجازه ندادی آن 90 دقیقه غذاب آوری که سرما تمام وجودمان را در ورزشگاه بزرگ و صدالبته سرد و بی روح آزادی فرا گرفته بود به 120 دقیقه کشانده شود تا آنجا حال یخ زده ما را بیشتر بگیری متشکریم.
منشکریم که اجازه ندادید دستانی که دیگر توان بهم خوردن برای تشویق بازیکنانشان را نداشتند بیشتر از آن غذاب بکشند و در پایان همان 90 دقیقه ما را منجمد شده راهی خانه هایمان کردید!!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 16 / 11 / 1392برچسب:فوتبال,استقلال,جام حذفی,مس کرمان,هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com